Vakanties & Weekend Trips

Nieuwe trip, Harbin Ice Festival! - Harbin here I come!

Het is weer zover, een nieuwe trip staat op het punt van start te gaan. Weer begonnen we lekker, ben de verkeerde taxi in gestapt vanaf werk. Terwijl ik al onderweg was naar het vliegveld werd ik gebeld om te vragen waar ik bleef want me taxi stond te wachten. Oeps...

Oké, pech voor de taxi, maar ik ben nu lekker op Hangzhou vliegveld. Ik heb mij alvast omgekleed om mij voor te bereiden op de koude weersomstandigheden in het hoge noorden (Harbin ligt niet zo ver weg van Siberië). Lange thermo onderbroek tot de enkels, een wat strakkere oude spijkerbroek, ruime spijkerbroek en dooroverheen nog eens een trainingsbroek, dat moet toch wel genoeg zijn?!?!?! We zullen het voelen...

Harbin here I come

A new trip is about to start, and again the beginning couldn't go without some small problems. Luckily this time not for me, but for the taxi driver. I accidentally took the wrong taxi and only found out after I got a call and I was already on my way. Oops...

Bad luck for the driver, bu for me all went well. At Hangzhou Airport I prepared my clothing for the upcoming cold weather. Thermal underwear, 2 jeans and sweat pants. Freezing weather? Bring it on!

Reacties

Reacties

Liang wei

Wacht, kan je nog bewegen dan? :)

wilma

Ha die bjorn,

Wat een reis, zoek je alleen maar de kou op?
ik wens je sterkte.

groetjes Wilma.

Bjorn

Hey LW, ja hoor, ik kan nog gewoon lopen al is 't soms wel een beetje lastig. Ik ben net als 't Michellin mannetje :-)

Hoi Wilma, ja dit keer ga ik naar de kou. 't Is maar voor 't weekend dus dat moet ik wel kunnen overleven. Geen zorgen, me volgende lange vakantie gaat weer de warmte in (Filipijnen)

Pinky

good Journey

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!