Vakanties & Weekend Trips

De laatste voorbereidingen - Final preparations

Bijna is het zover, nog één nachtje slapen, een half dagje werken, de rit van Hangzhou naar Shanghai Pudong Airport doorstaan en dan gaat de reis eindelijk van start. De rugzak is bijna volgepakt, vanavond nog even een paar laatste dingen inpakken. Vanavond ook nog maar eens een overnachting regelen voor in Battambang, heb er niet echt veel zin in om dat ter plaatse te regelen. Low-budget reizen, ok, maar het moet geen survival tocht worden.

Heb zojuist een onverwacht telefoontje met zowel een geschenk als straf gekregen: de terugvlucht naar Shanghai is gecancelled, ipv zaterdag middernachtvertrek ik nu dus op zondag middernacht. Erg leuk, een kostenloos extra dagje in Cambodia. Niet zo leuk, maandagochtend om half 5 landen en dan een race tegen de klok om op tijd op kantoor te zijn.

For the non-Dutch people:

I've almost finished packing my backpack. Yeah, that's right, no luxury hotels and a trolley this time. For the first time since I cannot remember how long, I'm travelling more low-budget. Guesthouses and a backpack are my buddies for the coming trip. Tonight what I still got to do is to book my accomodation in Battambang, I'm not looking forward to search around town for a place once I arrive.

While not even en-route, the first changes in my schedule already appeared as my return flight got cancelled and now I must fly one day later. How nice to arrive in Shanghai at 4:30am Monday morning and then rushing back to Hangzhou to be in the office at 9...

Carla

Goh, gaaf Bjorn. Ook best wel gek om nu een reis.mee verslag te lezen zonder er zelf auteur van te zijn. Ik verheug mij op je verhalen en je foto's. Heb je nog een reisgenoot gevonden? Het ga je goed onderweg.

Jack Hovingh,

We zullen je reisverslag volgen.
Jack Hovingh

PS: e-mail Chantal christianvanlint@home.nl
Menno samemije@ziggo.nl

Misschien kun je deze ook even in je bestand meenemen.

Liang wei

Hey Bjorn,

Veel plezier in Cambodja!! Hoe lang verblijf je daar btw?

Pieta

Hoi Bjorn.
Super, om ons allemaal via je webblog op de hoogte te houden van je reis. Heel veel plezier en wij kijken er naar uit om je verslagen te lezen en natuurlijk zijn wij ook benieuwd naar je foto's.
Veel plezier en ga genieten.
Lieve groetjes van mij ( mam) en je pa.