Vakanties & Weekend Trips

Ben zonder problemen thuis gekomen / I'm safe back home

Helaas heb ik nog geen tijd gehad om alle verhalen en beelden te uploaden. Van het thuisfront heb ik meegekregen dat men zich zorgen maakten vanwege deze radiostilte. Dit heeftnietste maken met deheftige aardbeving die Japan getroffen heeft. Gelukkig ben ik woensdagavond 9 maart veilig geland in China en ben ik inmiddels weer druk aan het werk.

Just now I heared about the severe earthquake that hit Japan and that with this long radio silence people started to worry about my safety. I'm glad to inform you all thatI'm safe back home since Wednesday March 9th and that I didn't experience any earthquake during my stay in Japan.

Reacties

Reacties

lisette

nou bjorn gelukkig dan maar weer maar ik dacht al dat je daar alweer weg was. leuk reisverhaal weer en hoop dat je genoten hebt van weer een andere cultuur

groetjes

Ivonne

Hi Björn, goed te horen dat je op tijd weg was uit Japan. Ik maakte me al zorgen toen ik Vanochtend de berichten hoorde en had meteen je moeder gebeld. Take care! Groetjes en een big hug, ivonne

wilma

Ha die Bjorn,

bedankt weer voor je reisverhaal, en toppie dat je weer veilig thuis bent dus op tijd weg gegaan man.
had je soms een voorgevoel van dit natuurgeweld in
japan?
liefs van Wilma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!