Vakanties & Weekend Trips

Aan alles komt een einde... zo ook deze radiostilte / All things come to an end...

Het is alweer een tijdje rustig geweest op mijn reisblog, maar dat betekent niet dat ik stil op me kont heb gezeten. In juni ben ik nog samen met me ouwe pa de Verenigde Staten rond wezen touren en dat was erg leuk. In juli/aug was het dan tijd om nog wat vrienden op te zoeken in Zuid-Korea, maar de regenbuien zorgde ervoor dat ik vroeger naar huis teruggegaan was.
Juli en august waren wat betreft vakanties nogal aan de karige kant, dus dat gaat ik nu maar eventjes goed maken door 2.5 week op vakantie te gaan! In tegenstelling tot al mijn vorige 'reisjes' is er dit keer niets fout gegaan onderweg van huis naar vliegveld. Het inchecken ging snel (vliegveld is erg rustig) en ik heb zelfs een plekje bij de nooduitgang gekregen en dat zonder bij te betalen. KLM, leer hier van! (PS aan Dr. Wolting, voor het geval u het leest, de dames van de KLM zijn wel lief hoor :-) )
Het personeel van China Eastern gaat nu het vliegtuig in, dan zal ik ook zo wel mogen instappen. Dan wordt het ff snel dat vliegtuigvoer naar binnen proppen, slaappil erin (dit keer zonder wijn, dat heb ik inmiddels afgeleert) waarmee ik hopelijk aan een uurtje of zeven à acht aan mijn schoonhheidsslaapje toekom en dan als ik weer wakker word ben ik down under in Sydney!

UPDATE: dat waren blijkbaar niet mijn stewardesjes net, het vliegtuig is net pas aangekomen. Denk niet dat we het redden dan om binnen 40 minuten te vertrekken. Lange leve China en zijn vertragingen...

Long time there had been no updates, but that doesn't mean I didn't go on vacation at all. In June I went to the US of A with my dad and had a fab time there. My July/August trip to South-Korea was less successfull as it just didn't stop raining. So the last few months were vacation wise not so spectacular. It's about time to bring in some changes and I'm doing that with my upcoming trip. If everything goes as smooth as it went untill now (no crowds or traffic jams on the way to the airport, no waiting at the check-in and without problems I got a seat at the emergency exit) then I should be in for a great vacation.
The China Eastern staff already boarded the plane, so hopefully I can board soon. Then quickly eat the airplane food, pop in a sleeping pill (minus the booz, I learned that from the last time), hopefully enjoy a full 7~8 hours beauty sleep and then when I wake up I should be down under. Sydney here I come!

UPDATE: the staff couldn't have been for my flight, as my plane only just now arrived. I don't think they'll manage to clean-up, get all of us and our luggage on board and take-off within 40 minutes. Hail China and its constant delays...

Reacties

Reacties

lisette

Bjorn heel veel plezier met die fantastiche vakantie alweer aan de andere kant van deze aardbol.
geniet ervan en maak maar veel foto's (willen we ook zien) hoop dat je veel ziet weer. enne doe voorzichtig
whahahah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!